Sebuah Karya Dalam Bahasa Iban akan di Pasaran

Salam semua. Sekali lagi saya berjaya menyiapkan sebuah lagi Novel dalam bahasa Iban. Novel ini ke 4 saya dalam bahasa Iban yang pernah saya hasil. Novel ke-13 saya termasuk dalam bahasa Melayu. Ini juga novel yang cukup mencabar kisahnya. Sebanyak 10 kali proses edit.

Novel ini mengisahkan seorang gadis yang diseksa kejam. Gadis berkenaan kemudian dirogol. Mangsa seterusnya ialah adik kepada gadis malang berkenaan. Kerana seiras, perogol tadi menganggap gadis yang pernah dibunuhnya adalah wanita berkenaan. Dia juga dapat mengikat gadis itu hingga pelajar universiti berkenaan dapat melepaskan diri.

Ikutilah siri kisah ngeri dalam novel ini apabila kekasihnya turut berjuang nyawa untuk membalas dendam akan apa yang berlaku. Ya, tidak lengkap untuk menyudahi kisah dalam novel ini jika pembaca dan peminat tidak membelinya. Dapatkan naskah novel ini pada tahun 2013.

2 comments:

Asep Haryono said...

Terima Kasih atas kunjungan Bang Jaya ke Pontianak Post daily newspaper hari ini. Terima kasih sudah begambar sama saya. Saya sudah follow blog ini. Thanks again for your coming, and I really appreciate it.

Ikhlas Tapi Jauh


Asep Haryono
simplyasep.blogspot.com
Indonesia

JAYA RAMBA said...

Terima kasih kawan. Saya bangga memijak kaki ke halaman pontianak. Saya sudah catatkan sejarah abadi.