SELAMAT KEMBALI DAN MAAF BERDIAM DIRI

Salam sejahtera dan selamat bertemu kembali rakan-rakan sekarabatku. Saya minta maaf kerana tidak berinteraksi bersama rakan sekalian. Selama ini saya berenang di lautan pembelajaran. Saya memanjat langit yang tiada pucuknya. Ya, seperti insan lain, saya sibuk dengan pelajaran dan kerja-kerja amal.
Harap maklum, amat lambat saya bekarya dan hanya boleh menulis puisi dan cerpen. Syukur juga kerana tahun lepas saya hanya boleh menyiapkan lapan buah cerpen dan semuanya berjaya diterbitkan. Pada tahun ini, saya hanya telah menyiapkan lima buah cerpen dan sedang menyambung kembali Novel MARLINA YANG PALING...
Kini, semangat saya kembali kuat. Saya sedang menyiapkan beberapa buah novel yang entah akan dihantar ke mana nanti. Buat sdr Rozlan Mohamad Nor, berjuta maaf kerana tidak memperbaharui blog ini. Sudah pasti saya akan bersama rakan-rakan semua. Kepada sdr Dahiri Saini, anda semakin hebat dan sudah mempunyai empayar sendiri sehingga mendapat sambutan hebat. Buar sdr Saiee Dris, Maaf juga kerana kekurang bahan di blog saya.

No comments: