TIDAK BERNIAT MEMPERTIKAI KEJUJURAN DBPCS DIPERSOAL

PHOTO: Photo diambil ketika saya bermain Bola Keranjang di Bintulu. Saya menggunakan jersi No. 8.

Salam semua rakan-rakan sekerabat. Lewat bolg ini, saya ingin memohon jutaan keampunan ke atas petikan yang terbit di BERTIA HARIAN pada 15 Januari 2009 yang saya rasa merendah-rendahkan kewibawaan DBPCS. Ia terbit diluardugaan saya.

Bagi mewakili diri, saya langsung tidak berniat menyebarkan perkara ini. Saya tidak berniat membawa perkara ini ke masyarakat umum. Malah tidak sekali pun merelakan perkara ini. Perkara ini terbit memang tanpa pengetahuan saya. Saya tidak menjangka perkara ini perlaku. Dengan sejelas-jelasnya, saya tidak mencampuri urusan cara pengurusan dan cara penilaian. Lewak blog (artikel yang sudah dipadamkan) Cuma saya ingin mengetahui kenapa penolakan karya saya tanpa alasan yang kukuh. Bagi memperbesarkan perkara ini, saya langsung tidak berhasrat begitu.

Buat sdr. Nazmi, alangkah baiknya perkara ini diberitahu kepada saya sebelum diterbitkan. Buat masa ini, saya sendiri tertekan. Kemungkinan, perkara ini mematikan niat saya sebagai penulis. Namun, saya meminta maaf kepada Editor, penolong editor, Pengarah dan timbalan pengarah. Saya tidak berniat merendahkan kewibawaan DBPCS.

No comments: